Bine ai venit pe Mix Romania Forum!
+ Răspunde la thread
Rezultate de la 1 la 10 din 10
    Nou venit alexvampir este la limita imposibilului!

Salut! Sunt Alex. Am 18 ani si-un pic, sunt din Craiova si sunt elev in clasa a 12a la Liceul de Matematica si Informatica STEFAN ODOBLEJA.
    Imi place sa stau pe forumuri,dar din pacate nu am prea multe postari din cauza timpului care ma preseaza.
    Dupa cum am spus sunt in clasa a 12a si trebuie sa invat pentru bacalaureat.
    Mi-ar place sa stau mai mult de vorba cu toti care sunt pe acest forum si sa ne cunoastem mai bine!
    Cam atat despre mine!

Administrator Lau se află în drumul spre celebritate!

Bun venit, Alex! Ma bucur ca iti faci timp sa te mai destinzi, mai ales ca va fi un an destul de solicitant pentru tine! Iti doresc cat mai multe postari pe aici si multa bafta in tot ceea ce faci!

Ms mult pt primire. Sper si io sa am cat mai multe postari, pentru ca e un forum distractiv si educativ pe deasupra. Tine-o tot asa! Mult noroc.

V.I.P. LuciFUB este la limita imposibilului!

Buna.

Sheriff Pushi este pe drumul cel bun!

Bine ai venit Alex ! Ma bucur ca macar tu ti-ai facut cont din cate flyere am dat prin Odobleja

La ce clasa esti ?

Buna Luci! Salut pushi. sunt in clasa 12e. diriga Botezatu Elena, profesoara de geografie. Si io am impartit, dar unii nu stiu sa se distreze. Comunisti!

Administrator Lau se află în drumul spre celebritate!

Quote Postat de Pushi View Post
    Bine ai venit Alex ! Ma bucur ca macar tu ti-ai facut cont din cate flyere am dat prin Odobleja

La ce clasa esti ?
    Din pacate, n-a venit din flyere pe aici! Este prieten cu mine si unul din clientii mei Important este insa ca a venit!

nu am inteles bine ce a zis Pushi. da intradevar, Lau mi l-a recomandat. Si nu aveam cu msa refuz in primul rand un prieten si in al doilea rand un forum asa de tare.

Bun venit Alex !
    Domină Odobleja pe aici